Kubo robotki in Gal v godlji

V sodobnem izobraževanju je ključnega pomena, da učencem omogočimo pridobivanje znanj in veščin, ki jih bodo potrebovali v prihodnosti. Ena izmed učinkovitih metod za dosego tega cilja je organizacija delavnic, ki združujejo različna področja znanja. Takšna je bila tudi naša delavnica, na kateri smo učence popeljali v svet robotike in programiranja s pomočjo KUBO robotov, hkrati pa smo jih spodbudili k literarnemu ustvarjanju. Učiteljici Ajda in Petra sva v februarju izvedli delavnici s KUBO robotki v povezavi s prebrano knjigo Gal v godlji za projekt Naša mala knjižnica.

Delavnica je bila razdeljena na dva dela. Za uvodno motivacijo je učiteljica Ajda postavila otrokom vprašanje: Kdo je pametnejši? Roboti ali ljudje? Odgovori so bili v prid robotom, a jim je s kratko aktivnostjo hitro dokazala nasprotno.
V prvem delu so se učenci seznanili z osnovami programiranja KUBO robotov. Po uvodni predstavitvi so učenci v manjših skupinah prejeli robote in osnovna navodila za programiranje. Skozi praktično delo so se naučili, kako robote programirati, da izvajajo različne naloge, kot so premikanje po določenih poteh, izogibanje oviram in izvajanje preprostih nalog. Ta del delavnice je bil namenjen razvijanju tehničnih veščin, logičnega razmišljanja in reševanja problemov.

Kubo robotki in NMK 1. delavnica
Kubo robotki in NMK 1. delavnica

Drugi del delavnice je bil namenjen povezovanju tehničnih veščin z literarnim ustvarjanjem. Učenci so prebrali ¾ izbrane knjige, ki je služila kot osnova za nadaljnje delo. Skupaj smo prebrali še zadnji odlomek. Nato so uporabili svoje znanje programiranja KUBO robotkov.

Kot naslednjo aktivnost so učenci prejeli mreže z labirinti. Njihova naloga je bila sprogramirati Kubo robotka tako, da se izogne vsem oviram in varno prispe do sočne slive. To so učenci morali storiti v čim manj potezah.
Ta del delavnice je spodbujal kreativno razmišljanje, timsko delo in sposobnost povezovanja različnih področij znanja.

Kubo robotki in NMK 2. delavnica 1
Kubo robotki in NMK 2. delavnica

Rezultati delavnice so bili izjemno pozitivni. Učenci so pokazali veliko zanimanje za robotiko in programiranje ter za povezovanje tehničnih veščin z literarnim ustvarjanjem. Poleg tega so učenci razvili veščine timskega dela, reševanja problemov in kreativnega razmišljanja.
Povratne informacije učencev in obeh učiteljic so bile zelo spodbudne. Učenci so izrazili željo po več podobnih delavnicah, kjer bi lahko povezovali različna področja znanja. Učiteljici sta pohvalili organizacijo in izvedbo delavnice ter poudarili pomembnost interdisciplinarnega pristopa v izobraževanju.

zapisali: Petra Polanec in Ajda Pirc

(Visited 127 times, 1 visits today)

Morda vam bo všeč tudi...

Orodna vrstica za dostopnost